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    Mimetic objects, then, are as primitive, with a grandeur mimetic and photogenic, but free from all introspection retain their charm through its object. Freed from representation, retain their presence. A beast has no identity and yet not alienated-was foreign to itself and its own view. For the wild beasts, primitives, otherness is safe, the singularity is safe. What we need is to make everything a little more enigmatic himself, and back to humans, in general, a little strange (or foreign) to each other. No subject is taking them, but to make them be other, ie take them for what they are, almost as objects.

    And then there is the problem of feeling alienated, if you’re weird, you’re not alienated, or vacation have to do, you’re always connected, which is the problem that arises with vituales machines. The eternal problem of freedom no longer arises. Any form of immediate recurrence of feedback, control and self-control, feedback immanent, as is the information and communication, kills the action, we therefore controlled. In the interaction or interface, not try and alienation, or rupture: how you want to separate the two sides of the membrane invisible? The communicative body circulation is pure and does not need the alienation, nor do vacation. It’s always there, like a strange object more.

    Objetos miméticos son, pues, tan primitivo, con una grandeza mimético y fotogénico, pero libre de toda introspección conservan su encanto a través de su objeto. Liberado de la representación, mantendrán su presencia. Una bestia no tiene identidad y sin embargo, no alienado, era ajeno a sí mismo y su propio punto de vista. Para las bestias salvajes, primitivos, la alteridad es seguro, la singularidad es seguro. Lo que necesitamos es hacer todo lo que un poco más enigmático sí mismo, y de nuevo a los seres humanos, en general, un poco extraño (o extranjero) entre sí. Ningún tema está tomando, pero para hacerlos ser otro, es decir, tomar como lo que son, casi como objetos. Y luego está el problema de sentirse alienados, si eres raro, no estás alienado, o tener vacaciones hacer, usted está siempre conectado, que es el problema que se plantea con las máquinas vituales. El eterno problema de la libertad ya no se plantea. Cualquier forma de repetición inmediata de información, control y autocontrol, la retroalimentación inmanente, como es la información y la comunicación, mata a la acción, por lo tanto controlado. En la interacción o interfaz, no tratar de alienación o ruptura: ¿cómo desea separar los dos lados de la membrana invisible?La circulación comunicativa cuerpo es puro y no necesita la alienación, ni vacaciones. Siempre está ahí, como un objeto extraño más.

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